... Найбільше успіхів ми досягаємо у тому, до чого маємо найліпший хист (Античний вислів) ...

Головне меню

Науково-практична Інтернет-конференція 20.04.2016 - Секція №3
З січня 2015 року набрали чинності зміни до статті 24 Кодексу законів про працю України, внесені Законом України від 28 грудня 2014 року № 77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці». Так, відповідно до частини третьої статті 24 КЗпП України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно Кодексу законів про працю (далі-КЗПП) укладення трудового договору оформлялося наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Трудовий договір вважався укладеним тільки після реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою у державній службі зайнятості. Але з початку 2015року реєстрація трудових відносин між працівником і роботодавцем-фізичною особою-підприємцем у державній службі зайнятості була скасована. 
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 413 було затверджено новий порядок повідомлення ( реєстрації) Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. 
Порядок передбачає, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації чи вповноваженим ним органом (особою) або фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного соціального внеску. 
Згідно вище зазначеного ФОП- підприємець повинен повідомити фіскальну службу про початок трудових відносин одним із таких варіантів, а саме: 
– засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу й електронного підпису;
– на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
– на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Слід також зауважити, що згідно з частиною третьою статті 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. 
Відповідно до ст. 265 КЗпП України юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у таких випадках:
– фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту);
– оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві;
– та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ - у 30-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення; 
– порушення інших вимог трудового законодавства - у розмірі мінімальної зарплати.
 
Список використаних джерел:
1. Кодекс законів про працю України: Закон від 10.12.1971 № 322-VIII // Відомості Верховної Ради УРСР від 17.12.1971. – Додаток до № 50.
2. Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу: Постанова Кабінету Міністрів № 413. – редакція від 17.06.2015.
3. Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів: Закон України від 31 липня 2014 року №1621 // Відомості Верховної Ради України від 26.09.2014. – 2014р., №39, стор. 2800, стаття 2006. {jcomments on}
 
 

-
English French German Polish Romanian Russian Ukrainian
2022
August
MoTuWeThFrSaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Національний розвиток держави і права повинен ґрунтуватися, у першу чергу, на:
 
На Вашу думку чи забезпечують реалізацію принципу верховенства права законодавчі реформи 2020 року?
 

Наші видання

Збірник матеріалів конференції(17.05.2012 року)
Система Orphus
Повну відповідальність за зміст опублікованих тез доповідей несуть автори, рецензенти та структурні підрозділи вищих навчальних закладів та наукових установ, які рекомендували їх до друку.

Лічильники і логотипи

Актуальна Юриспруденція